Design
DESIGN
Konferencja Creative Poland

Creative Poland: spotkanie polskiego przemysłu kreatywnego

  • Komentarze

Creative Poland: spotkanie polskiego przemysłu kreatywnego

25 października odbędzie się konferencja poświęcona polskim branżom kreatywnym, której organizatorem jest Creative Poland.

Fot: materiały prasowe
  • Creative Poland: spotkanie polskiego przemysłu kreatywnego

Partnerstwo Creative Poland zaprasza na konferencję „Sztuka współpracy", której tematem będzie rozwój polskiego przemysłu kreatywnego. Spotkanie odbędzie się 25 października w warszawskiej Soho Factory.

Partnerstwo Creative Poland zrzesza przedstawicieli branż kreatywnych (sztuki, designu, architektury i innych), którzy chcą działać na rzecz rozwoju polskiego przemysłu kreatywnego. Niepokoi ich, że sektor kreatywny jest w Polsce rozproszony na wszystkich poziomach: regionów, branż i firm, i chcieliby go zintegrować. Na początek postanowili polepszyć współpracę między poszczególnymi branżami.

Creative Poland łączy branże

Na konferencji „Sztuka współpracy" Creative Poland przedstawi swoje założenia, projekty i inicjatywy. Będzie okazja, by przyjrzeć się potrzebom przemysłu kreatywnego z różnych perspektyw. Szczególnie, że spotkanie otworzy debata na temat różnorodności branż kreatywnych i ich możliwości współpracy. Wezmą w niej udział przedstawiciele Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Urzędu m.st. Warszawy, Urzędu Miasta Łodzi, Urzędu Miasta Białegostoku, Narodowego Centrum Kultury, Instytutu Adama Mickiewicza i Towarzystwa Amicis.

Podczas spotkania zostanie też podpisana umowa Partnerstwa na rzecz rozwoju polskiego sektora kreatywnego.

Jak dojechać na konferencję?

Konferencja Creative Poland odbędzie się 25 października w Soho Factory, która mieści się przy ul. Mińskiej 25 w Warszawie. Rozpocznie się o 10.00 i potrwa do 16.00. Warto jednak przyjechać trochę wcześniej, bo od 9.30 będzie trwała rejestracja uczestników.

Na koniec ważna informacja: do 22 października osoby zainteresowane udziałem w konferencji powinny potwierdzić swoją obecność, wysyłając maile na adres eganc@um.warszawa.pl lub zenka.b@creativepoland.eu.

przeczytaj rowniez
Autor: Alicja Szymańska
Zdjęcia: materiały prasowe
Data publikacji: 18.10.2013 17:13
do góry
uaktualnij licznik
Miesięcznik architektura
W numerze 04/2017:
  • Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • Aparthotel Lwowska 1 w Krakowie
  • Węzeł przesiadkowy w Solcu Kujawskim
  • Apartamenty LEA 251 w Krakowie
  • więcej
tagi
81.waw.pl apartament apartamentowiec aranżacja wnętrz aranżacje wnętrz architekci architekt architektura architektura Grecji architektura krajobrazu architektura polska architektura sakralna architektura Warszawy architektura wnętrz architektura wnętrza architektura Wrocławia architektura współczesna beton beton architektoniczny biuro biuro architektoniczne biurowiec BoConcept bryła centrum handlowe co zobaczyć Comitor dach dekoracje design dizajn dom dom jednorodzinny drapacz chmur drewno ekologia Euro 2012 film gotyk historia architektury hotel ikea ikona architektury komiks konkurs konkurs architektoniczny kościół Kraków kuchnia lampa loft Londyn małe mieszkanie MAŁY DOM meble Mies van der Rohe minimalizm moda modernizacja modernizm muzeum Muzeum Sztuki Nowoczesnej Newmor Nizio Design International nowoczesna architektura nowoczesne wnętrza nowoczesne wnętrze nowoczesny dom NOWY PROJEKT ZAHA HADID ogród okno ornament pawilon polski design pracownia architektoniczna projekt projekty projekty zahy hadid przestrzeń miejska przestrzeń publiczna recykling rewitalizacja sarp Serwis o architekturze stararchitekt starożytna Grecja Studio Forma 96 STYL NOWOCZESNY styl skandynawski sztuka sztuka współczesna świątynia Tremend trendy urbanistyka wakacje 2013 Warszawa wieżowce Wieżowce Warszawa wieżowiec wnętrza Wrocław współczesna architektura współczesny design wystawa wzornictwo Zaha Hadid ZAHA HADID projekty zrównoważony rozwój życie w architekturze
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.